♦ I mish you :/
Saturday, September 14, 2013 | 5:16 AM | 0 comments
Hye it's me your girl :) I've just arrived johor and the journey sucks. Sakit pinggan >< Kereta api sampai kl je then naik kereta kat kl sampai johor sbb abah kat kl. Just fyi, tak berselisih pun hahahaha. Okay bla bla bla.Ermmmm so your having this kawad stuff bla bla bla today right? Well bak kata normi, lagi jauh dari tahun lepas haa haa so your gonna need my kish :3 MUUUAAAAAHHHH! :* Hehehehe x) Kawad elok2 tau TAKE CARE JGN SAMPAI PENGSAN PULAK :/ Jauh kot. Ermmm well your a strong boyfriend so I know you're gonna be okay except feeling tired and guess you will gasp a lot bila habis kawad nanti hahahaha. Leoas habis kawad, take a deep deep DEEEEEEEEEEP breath and just remembee here yang jauh di mata tapi dekat di hati hehe :P (ayat poyo)
Dalam kereta api kan masa kat tapah a group if college girls came in and their course were Actuary Science. Adik dgn a'ish tgh main game and they found them cute so they wanted to take a few pics dgn adik and a'ish. Adik ni malu2 pulak mcm kene mengorat mcm ape je kalau boleh I wanna slap him menyampah tgk dye malu2 >< Yang a'ish pulak sombong gilaaaaaaaa dgn kakak2 tu kesian dorg. Then dorg geram dorg tangkap adik lepastu adik ckp TOLONG2 ADIK KENE CULIK!!!' Lepastu org yg check check ticket tu dtg ckp 'what's seem to be the problem?' Then a'ish berlagak nak ckp english dye ckp 'problem no at here man' then kakak2 tu gelak dgr a'ish punya BI hahahaha. Adik seronok ada oeminat hahaha if you were there you would laugh so hard till your guts explode! Oh ya, sebelah org was a student. Girl. From mrsm parit. Otw to kl. She was studying maths and I was studying add maths konon2nya nak tunjuk lah that I can study jugak lah. Then dye tanye 'kakak form 4 eh?' I said ermm ye kenapa? Then dye suruh org ajar dye maths. And seriously org terasa mcm org pandai gila teaching my junior maths terasa mcm pensyarah lah gitu hahahaha XD
And then I slept then sampai kl naik kereta tidur balik bukak mata I was in another land. Since start perjalanan lagi I MISS YOU LIKE CRAZY >< Kat kl banyak couple jalan berpegang tangan and I was like 'Mannn how I wish I could do that with you right now :(' tiba2 rasa menyesal sgt sgt sgt sgt sgt SGT! Ermmm I miss my boy :'/
And so I mish ma boy so badly right now. Phone dah lah tamat tempoh :/ ermmm I miss you boy :/ (MY FACE IS DAMN BEEMINYAK)
I LOVE YOU ♥
-xoxo, your girl-





HI GAIS. Nama saya Awatiff. Nama panjang saya Awatiiiffffffffffffff. This is my Original and Official blog. I’m 16. I can never say no to food. I’m nice when I’m in a good mood. I start cursing people when im not. And that’s me who have a particular weird attitude. Saya memang muda tapi tinggi saya 158cm dan akan meninggi lg ^^v cool. Thank you for visiting ma blog. Come again next time Bye


